عذابِ شدید کے درجات س… قرآن پاک میں ہدہد کی غیرحاضری کے لئے بطور سزا یہ الفاظ آئے ہیں: “لَأُعَذِّبَنَّہ عَذَابًا شَدِیْدًا اَوْ لَأَذْبَحَنَّہ” سورہ مائدہ میں من و سلویٰ کی ناشکری پر بھی یہ الفاظ ہیں: “فِاِنِّیْ اُعَذِّبُہ عَذَابًا لَا اُعَذِّبُہ…” پہلا قول حضرت سلیمان علیہ السلام کا اور دُوسرا حق تعالیٰ کا، تقریباً
یہ عباد الرحمن کی صفات ہیں س… “وَالَّذِیْنَ لَا یَدْعُوْنَ مَعَ اللهِ اِلٰہً آخَرَ وَلَا یَقْتُلُوْنَ النَّفْسَ الَّتِیْ حَرَّمَ اللهُ اِلَّا بِالْحَقِّ وَلَا یَزْنُوْنَ ․․․․ الٰی ․․․․ وَیُبَدِّلُ اللهُ سَیِّئَاتِھِمْ حَسَنَاتٍ ․․․․ الخ” آپ نے فرمایا کہ یہ آیت کفار کے بارے میں ہے جب کہ یہ آیت عبادالرحمن کے بارے میں بہت آگے سے
کیا بغیر مشاہدہ کے یقین معتبر نہیں؟ س… “وَکَذٰلِکَ نُرِیَ اِبْرَاہِیْمَ مَلَکُوْتَ… الٰی… مُوْقِنِیْنَ۔” اس سے معلوم ہوا کہ بغیر مشاہدے کے یقین معتبر نہیں، حضرت ابراہیم علیہ السلام اولوالعزم پیغمبروں میں سے ہیں ان پر صحیفے بھی نازل ہوئے (صحف ابراہیم و موسیٰ) اور بہت سے عجائبات قدرت انہوں نے دیکھے، ہر وقت ان