ائمہ اربعہ حق پر ہیں س… ایک صاحب نے کچھ سوالات کئے تھے جن کا جواب آپ نے قرآن و حدیث سے نہیں دیا بلکہ ہر سوال کے جواب میں آپ نے لکھا کہ ہمارے نزدیک یہ ناجائز ہے، یا ہمارے نزدیک یہ جائز ہے، کہیں آپ نے لکھا ہے کہ حنفی کے نزدیک اس
ائمہ اجتہاد واقعی شارع اور مقنن نہیں س… ”اِتَّخَذُوْا اَحْبَارَھُمْ وَرُھْبَانَھُمْ اَرْبَابًا مِّنْ دُوْنِ اللهِ۔“ اس کے مصداق تو ہم سب مقلدین بھی معلوم ہوتے ہیں کیونکہ جو ہمارے مفتی حرام و حلال بتاتے ہیں ہم بھی اس پر عمل کرتے ہیں، ہم خود نہیں جانتے وہ صحیح کہہ رہے ہیں یا غلط؟ خصوصاً اس
پیری مریدی بذات خود مقصود نہیں س… چند ماہ قبل حضرت نے میرے ایک عریضہ پر کتاب “اختلاف امت اور صراط مستقیم” کا مطالعہ کرنے کے لئے فرمایا تھا، چنانچہ ہم نے اس کتاب کو بہت غور سے پڑھا اور بہت ہی مفید پایا، الحمدللہ! اس کے مطالعہ سے میرے بہت سے اشکالات دور ہوگئے
ائمہ اربعہ کا مسلک برحق ہے س… آپ نے اپنی کتاب میں فقہ حنفی کو ہی گویا معیار نجات قرار دیا ہے، سوال یہ ہے کہ دُوسرے ائمہ ثلاثہ کے متبعین کے بارے میں آپ کی کیا رائے ہے؟ میں جہاں رہتا ہوں وہاں فقہ شافعی کے ماننے والے زیادہ ہیں اور میری زندگی بھی
ناموں سے متعلق تصویر داڑھی لباس جسمانی وضع قطع کھانے پینے کے بارے میں شرعی اَحکام والدین اور اولاد کے تعلقات رشتہ داروں اور پڑوسیوں کے تعلقات خواب کی حقیقت اور اس کی تعبیر موسیقی اور ڈانس سلام و مصافحہ تبلیغِ دِین خاندانی منصوبہ بندی کھیل کود تصوّف فلم دیکھنا مرد اور عورت سے متعلق
خرید و فروخت اور محنت مزدوری کے اُصول اور ضابطے تجارت اور مالی معاملات میں دھوکادہی غصب کی ہوئی چیز کا لین دین نقد اور اُدھار کا فرق مال قبضے سے قبل فروخت کرنا ذخیرہ اندوزی بیعانہ حصص کا کاروبار مضاربت یعنی شراکت کے مسائل مکان، زمین، دُکان اور دُوسری چیزیں کرایہ پر دینا قسطوں
شادی بیاہ کے مسائل منگنی طریقِ نکاح اور رُخصتی بغیر ولی کی اجازت کے نکاح نکاح کا وکیل نابالغ اولاد کا نکاح کفو و غیرِکفو عقیدے کے لحاظ سےجن سے نکاح جائز نہیں کن عورتوں سے نکاح جائز ہے؟ جن عورتوں سے نکاح جائز نہیں نکاح پر نکاح کرنا جبر و اکراہ سے نکاح رضاعت
اللہ تعالیٰ کی محبت میں رونا س… حدیث شریف میں اللہ کے خوف سے رونے پر بڑی فضیلت بیان کی گئی ہے، دوزخ کی آگ اس پر حرام ہے وغیرہ۔ جب کہ اللہ کی محبت، اشتیاق، طلب اور اس کے ہجر میں رونے کی کوئی حدیث یا فضیلت نظر سے نہیں گزری، اوروں کا حال
صرف دِل میں خیال آنے سے نذر نہیں ہوتی س… محترم مولانا صاحب! آپ کے جواب سے کچھ تشفی نہیں ہوتی وجہ اس کی یہ ہے کہ قرآن پاک میں ارشاد ہے، “جو کچھ تم مانو گے تو اللہ تعالیٰ کو تمہاری نیت کا علم ہوجائے گا” (سورہ بقرہ: ۲۷۰) نیت کے بارے میں رسول